3 Mart 2015 Salı

Şubat ayı bütçemiz ((:

Mart ayına girdik ve Şubat ayı bütçesini paylaşmak istiyorum. Sonraki aylarda devam eder miyim, bilmiyorum. Üç aşağı beş yukarı benzer rakamlara ulaşacağımızı biliyorum ama her ay paylaştıkça daha fazla kişinin kulağına kar suyu kaçırma ihtimalimin artması nedeniyle devam etmek istiyorum.

Geçen ayki yazıda para konusuna nasıl yaklaştığımız ve topluluk içindeki para ilişkilerimizden bahsetmiştim, merak edenleri o tarafa alalım. Bu ay kısaca bilançoyu paylaşıp kaçacağım:

Şubat ayı boyunca 1.205 TL harcadık. Bunun 450 TL'si kiradan; 755 TL'si ise gıda ve diğer alışveriş, su ve elektrik faturaları, belki şimdi aklıma gelmeyen bir iki kalemden daha ibaret. Geçen ay olduğu gibi, gün gün evde kaç kişi kaldığını hesaba katarak ağırlıklı ortalamayı aldığımda günde ortalama 3,2 kişinin evde kaldığını gördüm. 755'i önce 28'e, sonra da 3,2'ye böldüğümde ise şubat ayında bir kişinin bir günlük masrafının 8,40 TL olduğunu gördüm. Geçen ay 10 TL idi, biraz gerileme göstermiş.

Geçen ay da yazdığım gibi buradaki hayat acayip güzel. Gelenler de mutluluğumuzu ve huzurumuzu görüyorlar. Ve her gidenin aklı burada kalıyor. Bunları yazma nedenim tabii ki kendini girdabın dışına atmak isteyenleri gaza getirmek. ((: Benim de olayım bu, malum.

Ama ne yapayım?! Bu kadar keyifle ve huzurla, bu kadar da ucuza yaşayınca bunu paylaşmak sorumluluğummuş gibi geliyor ve zevkle de paylaşıyorum.

Bitti. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder